FANDOM

-Hayatınızı Kurtarıp Kaçın! Yoksa O Testere Sizi Deler!

IMG 4520.JPG

---Vaka 1'in Girişi

Ölümcül Testere, (Özgün adı: Fatal Saws) Oyunun 1. Hammerland'in da 1. oyunudur. ve Hammer City'ninde ilk vakasıdır.

KOMİK VAKALAR'DA GARY THOMPSON ÖLMEDEN ÖNCE...

Taylor: Merhaba <Rütbe> <İsim> Hammerland'a hoş geldin! Bu senin partnerin Alec artık onla çalışacaksın!

Alec: Sen ile çalışmaktan mutluluk duyarım!

Taylor: Ama bir teknik uzman ihtiyacımız var o yüzden teknolojik şeyleri kimseye veremessiniz!

Alec ile Oyuncu Gezerken...

Alec: Bak <İsim> bu Tyler benim en iyi arkadaşımdır o.

Tyler: Merhaba <İsim>!

Tyler: Durun Bir Dakika Gary diye biri beni arıyor.

2 saat sonra...

Alec: Hala gelmedi Tyler gel onu arayalım istersen...

Alec: AAAAAH BU NE GÖZÜ KESİLMİŞ O CESEDİN!

Konu

Oyuncu yeni amiri Taylor Kirby ile tanıştıktan sonra amir oyuncuya yeni partnerini göstermiş ve Alec oyuncu için şehri gezdirmesini istemiştir.

Alec ve oyuncu ara sokakların birinde gözünden kanlar akan bir ceset bulmuş ve oyuncunun ilk soruşturması böyle başlamıştır.

Kurban Gary Thompson adında bir milyonerdir. Gary'nin bir gözü kanlar içinde olan cesedini ekip vakit kaybetmeden adli tabip Trevor Neuman'a yollamışlardır. Vakanın sonunda bütün deliller Tyler Wright'ı işaret etmiştir. Tyler, sadece istediği parasını almak istemiştir fakat Gary'nin ona 100000£ borcu vardır. Onu ödemesi için ilk önce ona işkence etmiş sonra vermeyince gözünü kesip parasını alıp ortadan kaybolmuştur.

Duruşma sırasında yargıç Tyler'ın teknik yeteneklerini göz önünde bulundururak Tyler'a merkezde iş teklifi vermiş (teknik eleman olarak) ve karşılığında kendisine hapis cezası vermeyeceğini söylemiştir. Tyler ise anlaşmayı makul bulmuş ve departmanda teknik eleman olarak yer edinmiştir.

İstatistikler

Kurban

  • Gary Thompson

Cinayet Silahı

  • Testere

Katil

  • Tyler Wright
  • Katil Profili
  • Katil bisiklet sürüyor.
  • Katil yeşil kıyafetler giyiyor.
  • Katil erkek.

Also on FANDOM

Random Wiki