FANDOM

Şaşkın Alec
Biliyor musun, bu tarz kırık parçaları birleştirme işlerini kesinlikle sen yapmalısın <İsim>. Az önce birleştirmeye çalıştığım gözlük parçaları sekiz kollu bir ahtapota benzedi. Ahtapotlar görse kendi cinsinden utanır. Evlat olsa sevilmez.
-Alec kırık gözlük parçalarını birleştirmeye çalışırken.

Alec ayrıca Hammer City'nin son vakası olan Yolun En Sonu'nda kurbandır.

Profili

Alec emniyet çalışanlarından biridir ve aynı zamanda oyuncunun partneridir.

☀Alec, 39 yaşında, uçları griye çalan, orta uzunlukta kahverengi saçları olan, yeşil gözlü bir adamdır. Üzerinde beyaz bir gömleğin üzerinde bataklık yeşili bir ceket ile timsah desenli, yeşil bir kravat, ve ceketinin sağ yakasında Gator Land sembulü olan bir rozet taşır. Alnının üst köşesinde geçirdiği trafik kazası nedeniyle oluşmuş bir yara vardır.

Cinayetin Detayları

Alec, karakolda kanlar içinde ölü bulundu. yerdeki kurşunu analiz edip onun hangi silah olup ve ve o mermiyi koyarken parmak izlerini çıkarmaya çalışmışlar ama parmak izi tam net çıkmadığından sonuca ulaşamamışlar fakat katilin o kadar zeki ve kurnaz olduğu için parmak izleriyle kurşunu doldurmamış bu da katil eldiven kullandığını belirtmişler.

Katil Ve Nedenleri

Katil gizli bir örgüte üye olan Ajan Z'dir. Ajan Z aslında Taylor'u öldürecekmiş ve sadece emirleri dinlediğini söylemiştir. Fakat başarısız olmuştur ama genede 20 yıllık bir polisi öldürdüğü için gurulanmıştır.

Yargıç bir polisi öldürüp gururlandığı için ve Taylor'u öldürmeye çalışma nedeni sölemediği için ona şartlı tahliye olanaksızın müebbet hapis cezası vermiştir.

Also on FANDOM

Random Wiki