FANDOM

---İşte Denizde Ölüm Diye Buna Denilir!

Atlantis'te Tuzlu Kan (Özgün Adı: Salty Blood in Atlantis) Palmy Island'ın 6. oyunun 14. vakasıdır.

İmage-1440748660

Konu

Vakanın başında Palmy Island’ın merkezinde bulunan ve Palmy Island’ın dışına açılan ünlü tuzlu deniz Atlantis’in kıyı temizlik sorumlusu Burt Hemmings ekibe denizi simgeleyen kıyıdaki Posedion heykelinin zıpkınında bir ceset olduğunu ihbar etmiş ve ekip hemen yola koyulmuştur. Cesedi bulmalarıyla yeni bir soruşturma başlamıştır.

Kurban küçük bir butik sahibi Claire Hudson’dır. Claire’ın önce jiletlerle vücudunda kesikler açılmış ve denize sürüklenmiş olmalıydı çünkü kesiklerde tuz kalıntıları vardı. Yaraya tuz basmanın oldukça can acıtıcı olması Claire’ın katil tarafından işkence edilmiş olduğunun göstergesiydi. Daha sonra açılan kesiklerin yüzünden yavaşça kan kaybeden Claire en sonunda fazla kan kaybından ölmüş ve katili tarafından Posedion’nun zıpkınına asılmıştı. Vakanın sonunda katilin Claire’ın nişanlısı Mark Grill olduğu ortaya çıkmıştır.

Mark tutuklama sırasında Claire’ı sevdiğini ve neden nişanlısını öldürmek isteyeceğini sorup cinayeti itiraf etmese de dellilerin serilmesiyle cinayeti kabul etmiştir. Mark, Claire’ın kendisini aldattığını düşünüyordu çünkü bu sıralar eve geç geliyor, birileriyle gizli gizli mesajlaşıyordu. Daha sonra Claire’in gizlice telefonunu karıştırmış ve Claire’ın kendisini aldattığı adamın adının Tom Scanlon olduğunu öğrenmişti. Claire ve Mark’ın en büyük hayalleri Catalina Adası’na gitmekti fakat ikisi de para açısından dardaydılar. Bir gün Mark Claire’ı Tom ile konuşurken gizlice dinlemiş ve ikisinin Catalina’ya gitmekten bahsettiklerini duyunca öfkeden kudurup Claire’i öldürmüştür. Fakat Mark’ın atladığı bir şey vardı ki o da Tom turizm organizatörüydü ve aslında Claire Tom ile Mark’a sürpriz Catalina biletleri almak için konuşuyordu. Kıscası Mark bir yanlış anlaşılma yüzünden Claire’i öldürmüştü ve eğer Claire hayatta olsaydı şu an ikisi Catalina’da tatil yapıyor olurlardı.

Yargıç böylesi bir yanlış anlaşılmanın daha yeni yeni kurulan bir aileyi yıkmasına üzüldüğünü belirtmiş ve Mark ise böylesi bir hatada bulunduğundan dolayı pişman olduğunu söyleyip ağlamaya başlamıştır. Yargıç ise Mark’a kırk yıl hapis cezası vermiştir.

İstatistikler

Kurban

Claire Hudson

Cinayet Silahı

Jilet

Katil

Mark Grill

Şüpheliler

  • Burt Hemmings (Atlantis’in kıyı temizlik sorumlusu)
  • Mark Grill (Kurbanın nişanlısı)
  • Tammy Wilde (Butik çalışanı)
  • Ashley Palmer (Atlantis sorumlusu)
  • Tom Scanlon (Turizm organizatörü)

Also on FANDOM

Random Wiki