FANDOM

Chris Bowie,Ölmek İstemeyen Adam  (Vaka 5)'te kurbandır.

Mage-2

Cinayetin Detayları

Chris önce zehirlenmiş, sonra sert bir cisimle kafasına vurulmuş, ardından bıçaklanmış ve işkenceye uğramış ama hiçbiri ölümüne yol açmamış yani Chris boks sahalarında olduğu gibi katiline karşı da cetin ceviz ve dayanıklı çıkmıştır. En sonunda ölüm sebebi akciğerlerindeki sular göz önünde bulundurularak boğulma olduğu tespit edilmiştir.

Katil ve Nedenleri

Katil, Chris'in eşi Carly Bowie'den başkası değildir.

Ekip Carly'yi tutuklamaya gittiklerinde, önceki sorgularında yaptığı gibi ağlayarak kendini masum göstermeye çalışmış fakat Heather, artık bu numaraları yemeyeceğini söyleyerek delilleri saymış ve Carly de cinayeti itiraf etmiştir.

Carly'nin üniversite yıllarında Chris ile çoğu dersi aynıydı ve böylece onu tanıma fırsatı bulmuştu, fakat her kız gibi o da Chris'e aşık olmuştu. Chris ile evlendiklerinde yıllarca başı beladan çıkmayan Carly sonunda hayatının peri masalına döneceğini düşünmüştü. Chris boksa başladığında önceleri Carly, Chris bir hobi edindiği için onun adına mutlu olmuştu ama boks kariyeri ilişkilerini kötü yönde etkilemişti. 

Chris boksa başladığından beri Carly'nin yüzüne bakmıyor, eve hep geç saatlerde geliyor, öğrendiği boks numaralarıyla Carly'yi dövüyordu. Üstelik gözü başka kızlara da kaymıştı, hatta Carly onu birkaç kez başka bir kızla basmış ve boşanmak istediğini her dile getirişinde Chris ona yumruklarıyla cevap vermişti. 

Mahkemede Carly eşi için bir dediğini iki etmediğini ve yaptığı tüm ahlaksızlıklara göz yumduğunu fakat eşinin ona bunun karşılığı olarak dövdüğünü söylemiştir. Üstelik ünlü olan Chris olduğu için kimse Carly'ye inanmamış bunun üzerine Carly işin iplerini kendi ellerine alması gerektiğini düşündüğünü dile getirmiş, yargıç ise Carly'ye beş yıl içinde şartlı tahliye olanağıyla sekiz yıl hapis cezası vermiştir.

Also on FANDOM

Random Wiki