FANDOM

ÖlÖlÖl

Colbie Ailesi'nin Sonu (Özgün Adı:Colbie Family's End) Oyunun 19. Palmy Island'ın 11. oyunudur.

Konu

Kurban Vintage Dust Mağazası'nın sahibi olan Daniel Colbie'dir. Daniel, kendi mağazasında bacağından vurulu olarak bulundu.

Katil Colbie Ailesi'nin partilerine her zaman katılanlardan biri olan Virginia Hopkins'dir. Daniel ailesinin üzüntüsünden dolayı çok hüzünlüydü ve artık parti yapmıyodu ve şirket iflas etmişti ama oğlu Larry orayı sahiplenmiştir ve yeniden işe girmişlerdir ama Virginia artık parti yapmayıp şehrin en güzel mağazası'nın iflas etmesi ni önlemeliydi. Bunu ilk olarak Daniel'i motive ederek başlamaya çalışmıştır. Ama o çok sinirliydi ve biri onu motive ederse kötü şeyler olacaktı fakat o bilmiyordu ve sinirden ona saldırmaya başlayınca Colbie Ailesi'nin 1700'lü yıllardaki atalarından kalma avcı tüfeğini alarak onu bacağından vurmuştur. Larry babasıda ölünce artık Colbie Ailesi'nin sonu başladı demiştir, ekipte onu korumak için herşeyi yapmışlar ve oranın yerel polisleri artık onu korumaya başlamıştır ve Vintage Dust Mağazasını idare edebilmiş.

Yargıç bu şehrin en mütevazi ailesinden olan bir aile reis'ini öldürmekten müebbet hapis cezasına çarptırılmıştır.

İstatistikler

Kurban

Daniel Colbie

Cinayet Silahı

Av Tüfeği

Katil

Virginia Hopkins

Şüpheliler

Larry Colbie (Daniel'in çocuğu)

Mert (Daniel'in üvey çocuğu)

Elmer Carrie (DJ)

Virginia Hopkins (En iyi parti katılımcılarından)

Markie Jan (Yakışıklı ünlü popçu)

Also on FANDOM

Random Wiki