FANDOM

Açd.jpg

---Teknoloji Çok Büyük İnsanlar Uyurken Bile Ölebiliyor!

Mışıl Mışıl Ölürken (Özgün Adı:Soundly Dying) Palmy İsland'ın 3. Oyunun 11. vakasıdır.

Konu

Kurban ekibin bir önceki vakadan da hatırladığı Vintage Dust Mağazaları'nın mirasçısı olan Caitlin Colbie'dir. Caitlin yatağında uyurken ölü olarak bulunmuştur. Caitlin otopsi raporunca bir önceki vakadaki gibi hipnotize edilmiş ardından fare zehriyle öldürülmüştü. Fare zehri güçlü bir bileşene sahipti ve Caitlin'nin de bünyesi dayanıklıydı bu da Caitlin'nin zehir yüzünden saatlerce ölüm savaşı verip işkence çektiği anlamına geliyordu. Hipnotize şekli bir önceki vakanın katili Elenaor'unkisiyle uyuştuğundan Eleanor bir numaralı şüpheli olmuştur.

Katil eski Hammerland Polis'i olan Marko Dragovich'dir. Artık Alec öldüğü için o da artık bir polis olmuştur fakat Caitlin onun bir çatlak olduğunu ve deli hastanesine kapatılmasını zengin babasına söylemiştir. Buna sinirlenen Marko, onu bir önceki vakada Irma Collins ölmeden önce onu hipnotize etmiştir hipnotize bir gün sonra etkisini göstermiştir ve süresiz uykuya gelmiştir ama onun uykuya değil, tamamen ölmesini isteyen Marko kendisine uyuyorken fare zehri içtirmiştir çünkü o bu tarz şımarık çocuklardan nefret ederdi.

Yargıç onun gerçekten deli olduğunu söyleyip ona psikolojik gözetim altında 30 yıl hapis cezası vermiştir.

İstatistikler

Kurban

Caitlin Colbie

Cinayet Silahı

Fare Zehri

Katil

Marko Dragovich

Şüpheliler

Elenaor Lasnier

Mellord Colbie

Marko Dragovich

Pr0 H@ck3r

Ahmed Hassan

Also on FANDOM

Random Wiki