FANDOM

---Genç bir üniversiteli kız bu sefer eğitici oyunun kurbanı oldu mikado yeteneğinizle katili yakalayabilir misiniz?

Vakanın başında Laura Pand isimli bir üniversite öğrencisi en yakın arkadaşı Stephanie Lance'ten haber alamadığını ve evinin kapısını açmadığını söylemiştir. Bunun üzerine kapıyı kırarak Stephanie'nin dairesini araştıran ekip orada Stephanie'nin mikadolara saplı cesedini bulmuşlar ve soruşturmaya başlamışlardır.

IMG 4929.JPG

Soruşturma sırasında katil ekibi gizli numaradan da aramış hatta Step'in hapisteki babası bile şüpheliler arasına girmiştir. En sonunda katilin uluslararası mikado şampiyonu Colette Dark olduğu ortaya çıkmıştır.

Heather katilin Colette gibi bir şampiyon olmasına şaşırmış ve kendisinin sıradan bir üniversite öğrencisiyle ne işi olacağını sormuştur. Colette kendisinin bulunmasının beklediğinden daha da uzun sürdüğünü söylemiş ve anlatmaya başlamıştır. Stephanie, Colette'in büyük hayranıydı ve onu çok yakından takip ediyordu. Fakat bu süreçte Colette'in kocasını aldattığını, pis işlere bulaştığını da öğrenmişti ve hayranlığı Colette'e karşı şantaj yapmak olarak değişmişti. Colette itibarının batmasını istemediğinden bir hafta önce uğurlu mikado kutusu hakkında kayıp ihbarında bulunmuştu böylece kendisi sorgulanmaycaktı. Sonra Step'in dairesine gizlice girip ona mikado çubuklarını batırarak öldürmüştü.

Mahkemede yargıç böyle parlak bir geleceği olan birinin böyle pis işlere bulaştığına çok üzüldüğünü belirtmiş ve Colette'e sahte ihbarda bulunmak ve kasten planlayarak adam öldürmek suçundan müebbet hapis vermiştir.

İstatistikler

Kurban

Stephanie Lance

Cinayet Silahı

Mikado

Katil

Colette Dark

Şüpheliler

Laura Pand (Kurbanın en yakın arkadaşı)

Colette Dark (Mikado şampiyonu)

Olga Fischer (Kurbanın sınıf arkadaşı)

Patricia Yard (Kurbanın terapisti)

Robert Lance (Kurbanın babası)

Also on FANDOM

Random Wiki