FANDOM

Vakanın başında Heather, bir önceki vakanın ek soruşturmasında yardım ettiği Caitlin’in ikizi Iris’in bir

IMG 5002.JPG

kitap yazdığını ve kitabının oldukça ün topladığını söylemiştir. Iris bu başarısını kutlamak amaçlı bir parti düzenliyordu ve ekip de bu organizasyona davetliydi.

 Partide Iris, Heather ve oyuncuya ikizinin ölümünde pekçok şey kattığını ve bu kitabı Heather’ın “Rahatlamak istiyorsan hobi bul.” önerisiyle geliştirdiğini itiraf etmişti. Daha sonra Iris ekibe imzalı kitap getireceğini söyleyerek gitmiş fakat uzun süre geri dönmeyince ekip Iris’in odasına göz atmış ve camın kırıldığını farketmişlerdir.

Vakit kaybetmeden aşağı bahçeye inen Heather ve oyuncu orada Iris’in cesedini bulmuş ve yeni bir soruşturma başlamıştır. Vakanın sonunda Iris’i en mutlu gününde öldürenin ekibin bir önceki vakadan da tanıdığı Caitlin ve Iris’in annesi Mellord Colbie olduğu ortaya çıkmıştır.

Mellord önceleri kendi kızını öldürdüğünü reddetse de dellilerin önüne serilmesiyle cinayeti itiraf etmiştir. Daniel işiyle öyle ilgiliydi ki Iris’in yüzüne bile bakmıyordu. Bunu reddetse de üstelik Daniel’in Caitlin’i daha fazla sevdiği de ortadaydı bu yüzden Mellord Iris için hem annelik hem de babalık yapmak zorunda kalmıştı. Fakat Iris yazdığı kitabı babasına ithaf etmiş ve annesine tüm yaptıklarına teşekkür olarak hiçbir şey vermemişti.

Iris partide babasına teşekkür eden bir konuşma yapıp annesinden hiç bahsetmeyince Mellord için bu bardağa taşınan son damla olmuştu. Iris odasına ekip için kitap getirmeye gittiğinde annesi ile orada tartışmıştı ve annesi sinirden Iris’i itmişti. Fakat Iris’in arkasında cam olduğunu hesaba katmamıştı ve Iris’i ittiğinde camı aşarak aşağıya düşüp ölmüştü.

Yargıç bir annenin kızının en mutlu gününü zehir ettiği için dehşete uğramış Mellord ise bunun bir kaza olduğunu fakat onu koruyup kollayan ve ailede tek seven olduğu için kızının daha duyarlı davranmış olsaydı bu ailenin dağılmayacağını dile getirmiştir. Bunun üzerine yargıç Mellord’a yirmi yıl içinde şartlı tahliye olanağıyla otuz yıl hapis cezası vermiştir.

Kurban

Iris Colbie

Cinayet Silahı

Atılma

Katil

Mellord Colbie

Şüpheliler

Mellord Colbie (Kurbanın annesi)

Daniel Colbie (Kurbanın babası)

Denise Edra (Yeni baş danışman)

Martin Carter (Parti organizatörü)

Larry Colbie (Kurbanın abisi)

Also on FANDOM

Random Wiki