FANDOM

Frnk.jpg

---Kör adam cinayeti görmedi.

Sonbaharda Kötü Son (Özgün Adı: Last Autumn, The Bad) Oyunun 17. Palmy İsland'ın 9. vakasıdır.

Konu

Kurban bir yaşam mücadelesi vermeye çalışan kör gözü olan Frank Woods'dur. Frank, hep bir işe girmek zorunda kalırmış ama bütün şeylerde hep bir hayal kırıklığı yaşarmış çünkü körmüş ama Jack Armand diye biri ona tam onluk bir iş vermiştir. O işte çok iyi çalışsada göz sağlığına kötü şeyler yaptırıyormuş.

Katil bir ünlü iş adamı ve Jack Armand ile çalışan Esteban Munéz'dir. Esteban onun sağlığına iyi gitmediğini biliyordu ama Frank bilmiyordu ona söylemek istiyordu her zaman ama Frank işine engel olduğunu sanıyordu. bunu kanıtlamak için fotoğraf bile çekmişti ama kör olduğunu aklından geçirememişti. Sonra Esteban, ben gerçeği söylüyorum demiş ama Frank'da işime engel olamazsın diyip ona bıçak saplamaya çalışmıştır. Fakat kör olduğu için yanlış yere doğru saplıyormuş Esteban o bıçağı elinden hemen alıp kör gözüne saplamıştır.

Yargıç Esteban'a bir kör adamı öldürmekten dolay ona 3 yıl şartlı tahliyeli 5 yıl hapis vermiştir.

İstatistikler

Kurban

Frank Woods

Cinayet Silahı

Katil

Esteban Munéz

Şüpheliler

Jack Armand (Kurbanın iş ortağı)

Esteban Munéz (Kurbanın iş ortağı)

Larry Colbie (Colbie Ailesi'nin En Büyüğü)

Megrendo Munéz (Kurbanın iş ortağı)

Dimitrov Propevski (Rus Ticaretçi)

Also on FANDOM

Random Wiki