FANDOM

Tyler Normal.jpg
Bakın biri sizin bir milyon kadar paranızı sömürüp sonra geri ödemezse sizin de başka seçenek bulamayacağınıza bahse bile girebilirim.
-Tyler, ekip onu tutuklamaya geldiklerinde.

Tyler, görevli teknik uzman ve Ölümcül Testere'de Gary Thompson'un katilidir. ve Ada'nın öldürüldüğü Kötülerin Düşmanı'nda da şüphelidir ve en iyi arkadaşı ve oyuncunun partneri olan Alec Howard'ın öldürüldüğü Yolun En Sonu'nda şüphelidir. Donald Wesley'in öldürüldüğü Göz Kamaştıran Cinayet'de şüphelidir ve Üvey Babası Donald Colbie'nin öldüğü Colbie Ailesi'nin Sonu'nda şüphelidir.

Profili

Tyler, pembe atkılı yeşil tişörtlü bir hacker'dir.

Vakalardaki Rolleri

Alec ve oyuncu kurbanın yanında kırık bir telefon bulmuş ve telefonu birleştirip şifresini kırdıktan sonra içinde Gary'nin ölümünden dakikalar önce Tyler Wright tarafından yazılmış bir mesaja rastlamışlardır. Mesajda yazılana göre Gary Tyler'a yaklaşık bir milyon dolar borçluydu ve parasını ödememekte ısrar ediyordu. Tyler ise ona parayı ödememesi halinde ipleri artık eline alacağını söylemiş bunun üzerine ekip Tyler'ı da şüpheliler listesine almıştır.

Vakanın sonunda tüm delliler Tyler'ı gösterince Tyler, Gary'nin kendisini fakir bıraktığını söylemiş ve başka seçeneğinin olmadığını dile getirmiştir. Yargıç ise Tyler'ın profesyonel bilgisayar korsanı oluşunu ve departmanın da teknik elemana ihtiyaç duyduğunu göz önünde bulundurarak Tyler'a iş teklifinde bulunmuş karşılığında kendisine hapis cezası vermeyeceğini söylemiştir. Başka seçeneği olmayan Tyler ise teklifi kabul etmiş ve Komik Vakalar Emniyet Müdürlüğünün bir parçası haline gelmiştir.

Ada'nın öldürüldüğü Kötülerin Düşmanı'nda ise onun Ada'nın ukela biri olduğu ve para için anasını satan biri olduğunu söylemiştir bu yüzden onu tutuklamışlardır, ama katil bulununca hapisten çıkmıştır.

Alec Howard'ın öldürüldüğü Yolun En Sonu'nda ise Alec onun en iyi arkadaşıydı ve Alec'in ölümünden 2 saat önce de kavga etmişlerdir, fakat o onun ölmesine üzüldüğü ve arkadaşlar'ın kavga da edebildiğini söylemiştir.

Donald'ın öldürüldüğü Göz Kamaştıran Cinayet'te ise Donald'ın polis emniyeti için bir tehdit üretildiği ve yok edilmesi gerekildiğini düşünmüştür.

Daniel'in öldürüldüğü Colbie Ailesi'nin Sonu'nda üve annesi Donald öldüğüde çok sevinmiştir. Çünkü o gerçek annesi'ni hiç tanımdağı ve onu daha yeni doğmuş iken onu bir kapıya koymuş ve kaçmıştır. Nedeni ise fakirliğiymiş ve o kapıda Colbie Ailesi'nin kapısıymış orda 8 yıl yaşamış sonra onu evden atmışlar nedeni ise bütün Colbie Ailesi'nin çocukları onla 8 yıldır alay edermiş sonra o sinirlenip herkezi dövünce Daniel'de onu evden atmıştır. O da sanayide çalışmak zorunda kalmış daha küçük olsada bütün 16 yıl sanayide hayatını yaşamıştır sonra ekip e kayıt olunca yeni bir ev ve iyi bir zam vardı ve ona çocuklarını sorduklarında 'Pısırık sümüklü küçük sürtükler' demiştir.

Also on FANDOM

Random Wiki