FANDOM

Kütüphane müdürünün ihbarıyla olay yerine giden ekip orada ceset bulmuşlar ve soruşturmaya

IMG 5024.JPG

başlamışlardır. Kurban en iyi üniversitelere girmeye hak kazanmış oldukça yıldız öğrenci Trevor Kaye'dir. Trevor, otopsi sonucuna göre yediği bir yemeğin içinde bulunan zehirli uyuşturucudan zehirlenmişti. İnceleme sırasında Trevor’un çantasında da uyuşturucu bulunmuş fakat bu yemeğin içindeki ile eşleşmemiş aynı zamanda Trevor’un ailesi onun uyuşturucu kullanmadığını söylemiştir. Vakanın sonunda Trevor’un kimya öğretmeni Lydia Devon suçlu bulunmuştur.

Lydia’yı tutuklamak için Lydia’nın ofisine giden ekip orada Lydia’nın öğretemenlik ödüllerini görmüş ve Heather Lydia’ya neden kendisi gibi parlak bir öğretmenin böylesine canice bir cinayet işlediğini sormuştur. Lydia öncesinde cinayeti reddetmiş ama Heather’ın neden Trevor’u öldürdüğünü anlatan senaryosunu dinlediğinde cinayeti kabul etmiştir.

Lydia bir kimya öğretmeni olduğundan uyuşturucu bileşenlerini biliyordu. Kendisi bu aralar fakir olduğundan bu yola başvurmuş ve öğrenci Greg Lutz ile anlaşmaya varmıştı. İkisi ticaretlerini yapmaktaydılar fakat Trevor bunu çözmüş ve Lydia’yı işten attıracağını söylemiştir. Lydia parlak kariyerini kaybetmeyi göze alamadığından Trevor için zehirli bir uyuşturucu üretip onu kütüphanedeyken içeceğine koyup Trevor’u öldürmüştür.

Yargıç Lydia için uyuşturucu ticaretinde bulunmak, üretmek ve kasten planlayarak adam öldürmek suçundan şartlı tahliyesiz müebbet vermiştir.

Also on FANDOM

Random Wiki